Marika Saarela

BETTER AS A MEMORY

Allmänt Permalink0
Fick äntligen tillbaks min dator idag, de hade installerat Windows 10 och det suger rent utsagt. Men blir förhoppningsvis klokare med tiden.. 
 
I lördags var det sista maxmodansin för iår, var ovanligt lite folk där men ändå ganska roligt. Var inte där så jättelänge. I måndags var vi till Beckas villa och tog farväl av Meela som lämnar oss för ett år. Åt kräftor och skrattade, var riktigt roligt att vara alla samlade! Dock fick jag köra hem till kvällen för dagen efter, dvs på tisdag skulle jag vara vid sjukhuset kl 10.00.. 
 
Idag började jag dagen med blodprov och sen var jag och färgade & klippte håret, tog farväl av mitt röda hår och grät en skvätt ^^ Efteråt for jag till Josefines som hade bakat kaka åt meej xD Sååååå god!! 
 
Ikväll har jag inte gjort så mycket, installerat allt tillbaks till datorn, tittat nyaste pll avsnittet, städat klädskåpet, gjort klart för skolan imorgon (!!!) Kan inte fatta att skolan börjar imr! SISTA ÅRET!!! Kämpakämpa.. Lite taggad är jag nog ^^ Börjar kl 10 så skönt med mjukstart iallafall. 
 
Nu ska jag se ett avsnitt Greys Anatomy före jag går och lägger mej. Sweet dreams :*
Till top