Marika Saarela

DON´T FORGET ME

Allmänt Permalink0
Tjosan! Längesen sist nu! Vad har jag gjort de senaste dagarna/veckorna då? Har gått i skolan (sista året!!) Varit på juthbacka marknaden och festat en hel del. ^^
Åkte in till akuten i måndags och fick spendera 3 nätter i sjukhusets sköna sängar och den gudomligt goda maten.
Fick någå fel i ryggen så kunde inte gå, så blev en liten semester =) Börjar bli bättre nu iallafall och med det sagt så min villaavslutning blev en aning lugnare iår.. Men tar igen det en annan helg ;) Nu ska jag bara vila och träna och försöka återgå till skolan så snabbt som möjligt. 
 
Vädret har ju varit gud så härligt!! Nu när det snart är september vill jag nog börja ha lite svalare grader trots allt.. 
Det var sådär kort och gott, nu ska jag se en film och sedan försöka få litee sömn iallafall. XOXO
 
 
Till top