Marika Saarela

I WILL SEE YOU AGAIN

Allmänt Permalink0
Skolan har börjat, två dagar i skolan och man har redan "lejdon" haha nämen lite roligt är det ju nog nu när man studerar det man faktiskt vill och har väntat på. Dessutom är det ju bara 1 (!!!) år kvar.
 
I fredags var jag chaffis till några, var först till Pedros? på mat och efter nån timme for vi vidare till Jeppis och     O´learys. Var ganska dåligt där så for hem ganska tidigt ^^ 
 
Igår var jag med hanna, fia och sebbe till OLLIIIS, bästa stället man kan vara på typ. Kom hem kl 5 inatt och vaknade redan klockan 10... Kan typ aldrig sova länge dagen efter jag har varit ute. Går som bara inte. Var en riktigt rolig kväll/natt!
 
På dagen var vi till Model lab, blev sminkade och fotade. Var super roligt! Så får man chansen ska man nog åka! 
 
Idag var jag med isabel och matilda till hällnes och simmade, jag simmade dock inte men åt iallafall xD 
Imorgon är det skola som gäller igen.. 
 
 
Till top