Marika Saarela

BLOGGLISTA

Allmänt Permalink0
Slänger in en blogglista såhär på kvällskvisten före jag går och lägger mej. Kan också säga att jag kommit hem från en lyckad "mini semester" på mommos villa. God mat, gott sällskap, mindre bra väder men endå helt okej.
 
 
 
1. Vem är din bästa vän? Josefine, Erica, Isabel, Matilda
2. Vad har du för skostorlek? 34-35 beroende på skon 
3. Brukar du skratta för dig själv? Givetvis xD Skrattar till och med åt mej själv ^^
4. Vilket är ditt favoritnummer? 6
5. Vad var det senaste du åt? Cheescake med jordgubbar till
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Ljusrosa
7. Hur är vädret just nu? Friskt! Lite väl kallt för att vara sommar men..
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? En buse
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Har faktiskt inte tänkt på det
10. Tv eller dator? Dator alla gånger
11. Favorit TV-program? Greys Anatomy
12. Har du några syskon? Ja, en lillebror
13. Längd? 154.8 för att vara exakt!
14. Hårfärg? Röd/brun
15. Ögonfärg? Blåa
16. Använder du kontaktlinser? Nej aldrig
17. Favorit högtid? Julafton kanske, eller midsommar om det är någon högtid xD
18. Favorit månad? Juli mejjbi
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Nej, gråter jag så är det pga något. Eller till någon film men det räknas inte
20. Vilken var den senaste filmen du såg? A walk to remember
21. Favoritdag på året? Då jag fyller såklart!
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Har aldrig frågat så vet inte
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Neejj tror inte det iaf
24. Kramar eller kyssar? Det beror på tillfället
25. Choklad eller vanilj? Choklad alla gånger
26. Har du tattueringar? Nej men snart 
27. Vad lyssnar du på just nu? Tvn 
28. Är du kär i någon kändis? Nope 
29. Vilka böcker läser du just nu? Femtio nyanser av frihet. Hör och häpna!! Jag läser en bok (!!!!!) 
30. Piercingar? Nix
31. Vad gör du just nu? Detta?
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smööööööör!
33. Hundar eller katter? Hundar isåfall 
34. Favoritblomma?  Rosor
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? För många gånger 
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Japp
37. Har du älskat någon nångång? Har aldrig varit riktigt kär i någon
38. Vem vill du träffa just nu? Finns nog några kandidater
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Jadå, till och med de jag gick i dagis med :)
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej inte med någon pistol men med gevär.
41. Gillar du att flyga med flygplan? Jaa de gör jag väl ^^
42. Höger eller vänster-hänt? Jag är högerhänt men när jag spelar något som man ska hålla i en klubba med är jag vänsterhänt, ex innebandy, ishockey osv.. 
43. Hur många kuddar sover du med? 5-6 stycken 
44. Saknar du någon? Ja jättemyckeeet
 
 
 
 
Till top