Marika Saarela

GUNG I KAJUTAN

Allmänt Permalink0
HAHAH omm jag älskar den låten!! Hade den på repeat hela vägen från stan idag xD Kan den helt utantill, suprise suprise. 
 
Som sagt, jag var till stan idag en snabbis. Orsaken var Alko men kom hem med lite mer ändå, hittade 3st bikini övredelar och 3st bikini underdelar! Har letat efter en hela våren och sommaren utan lycka och idag hittade jag 3 (!!!) Hade också hem 2 nya bh:ar och ett nytt vitt vin, sourz med mango smak, spännande! Hittade också ett par "smakanskåoar" för endast 9.99€, fyndet! 
 
För tillfället ligger jag i solen och bränner mej lite mer, hade bränt mej i pricip överallt igår.. Fortsätter i samma stil idag, dumt huvud får kroppen lid ^^ Funderar om jag kanske skulle dra på en glass till Hellnäs och Fia ikväll men vi får se. Imorgon är det fredag och maxmodansen, årets tradition! Tagga tagga taggaa
 
Annars har inte så mycket hänt i mitt liv.. Sommaren är äntligen här, åt frukost ute igår. Varit på glass till Hellnäs. Solat. Typ så har mina dagar sett ut. 
 
 
 
 
 
Till top