Marika Saarela

WHEN THE SUN GOES DOWN

Allmänt Permalink0
Har gjort absolut ingenting idag! Regnat hela dagen så har inte ens varit utanför dörren.. Bakade en jordgubbspaj liknande grej dock men det är nog allt haha. Skönt med såna dagar mellan varven också!

I fredags gjorde jag desto mera då, sade hejdå till moster och kusin som for hem till Sverige idag efter att ha varit med oss i 2 veckor. Trist, men ser dem i september igen så ska nog gå. 
På kvällen skulle vi (matilda, josefine, isabel och jag) fara till Nabben en sväng, då vi plockat upp M håksade vi att vi skulle fara till Jeppis istället, sagt och gjort! (Det har varit Jakobsdagar) Blev en riktig lyckad kväll till slut! Kom hem halv 3, klockan 3 somnade jag och dagen efter på lördag skulle jag vara vid Tallmo på jobb klockan 7.00!
Blev inte så mycket sömn..
 
Efter jag varit på jobb tog jag en lååång power nap, skjutsade Mattias och hans några kompisar till Jeppis och började göra mej redo för en Jeppis part 2. När klockan var cirka 21.30 traskade jag över till Josefines och väntade på kuski där medans hon gjorde sej klar. Matilda och Robin kom och plockade upp oss runt 22 tiden och vi drog till Jeppis. Kom hem runt halv 4 och gick raka vägen i säng! Vaknade idag 13.30 (!!!!) och sen dess har jag bara slappat. 
 
Var en superhelg iallafall! Ångrar att jag inte tog fler bilder men nåja..
Nu ska jag gå i bastun. CHIAO!
 
 
Till top