Marika Saarela

I VÄNTAN PÅ HOCKEY

Allmänt, Om mig Permalink0

Gör en tråkig blogglista nu i väntan på hockey, Finland-Tjeckien ikväll! Spännande!! 

 

HAR DU NÅGONSIN:

Hånglat med nån riktigt ful? Sad but true..

Hånglat med fler än 5 pers? Yepp

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Kan hända

Gjort något riktigt dumt? Ooja!

Gjort något du verkligen ångrar? Haha yepp

Varit nykter på nyårsafton? Då man var 7 kanske man inte var rikigt stufull.. 

Åkt ambulans? Japp

Gjort nåt olagligt? Har väl alla gjort?!

Blivit polisanmäld? Nope, inte vad jag vet om iallfall ^^

Fått din mamma att gråta? Jo

Slagit ner någon? Hahah xD

Skämts över dig själv? Najj

Sagt jag älskar dig och menat det? Japp

Tar du droger? Nejj

Dricker du? Jaa blir väl nog nån var och varannan helg xD

Vad hatar du verkligen? Falska människor!!

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Inte vad jag kommer på 

Är du ensam nu? Jass

Vill du gifta dig? Inte nujust iallafall

Vill du ha barn? Inte just nu men säkert när man blivit något år äldre

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Morsan 

Såg dig gråta? Ingen aning

Fick dig att gråta? Nämner inget namn

Du delade en cigg med? Röker endast på fyllan såå därför minns jag inte vem det var

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Jypp

Kramat någon? Japp

Pussat någon? Kan väl hända

Köpt någonting? Tror så 

Sjungit? Hahah japp

Saknat någon? Joo

ÄRLIGHET:

Hur många har du varit riktigt kär i? Ingen

När kramade du någon sist? Idag för någon timme sen typ

Saknar du någon speciell person? Tyvärr ja

Har du svårt för att bli kär? Beror på

Har du bra självförtroende? Passligt

Till top