Marika Saarela

U CAN COUNT ON ME

Allmänt Permalink0
Tjaarrå! Kom nyss ur duschen efter ett skönt träningspass på kvällskvisten. I helgen var det HALLOWEEN och båda dagarna spenderades vid, suprise suprise, OLLIIIS! Var annars liksom ;) Fredagen började hos Beckas med tortilla och att våffla mitt hår och locka hennes. Sen var det att åka mot stan och alla andra barn. Slapp att köa som tur var och tog några drinkar och shottar och sen for vi på förfest till Fia å Simon och sen efter det är det ganska suddigt.. 
 
Lördagen var det Ollis och Afterparty som stod på shemat, men tyckte vi var lite på alla möjliga krogar xD
Dock är det lite klarare denhär kvällen/natten ^^ 
Sjuukt roliga kvällar båda två iallafall!!
 
Söndagen började jag jobba kl 14 och slutade 21 och när jag kom hem var det som "klobbon i hovo", såv nästan 12 timmar isträck haha. 
 
Igår (måndag) var vi i skolan och jag tentade läkemedelsräkning som tydligen sket sej totalt haha. Kvällen var ganska lugn. Idag har jag gjort desto mera då, städat rummet, varit i skolan, börjat med ett nytt skolarbete, varit på en promenad, haft ett träningspass och lagat mat, poäng till Marika! 
 
Imorgon ska jag på mediyoga och inte göra desto mera för på torsdag drar nästan hela närvårar 3an till Tampere på hjälpmedelsmässa, skojjigt. Bussen går kl 7 så det betyder att vi far härifrån kl 5.30... Låter inte så roligt i mina öron nej. 
 
Nu ska jag vet inte vad men någonting iaf :) XOXO
Till top