Marika Saarela

ONLY YOU

Allmänt Permalink0
I fredags blev det en spontan kväll på krogen! Plockade upp Hanna i Vörå där hennes buss stannade, fixade oss, åt lite pizza och drog iväg på förfest. For iväg till stan och mötte upp Erica och Josefine utanför Ollis, betalade in oss och när de skulle fortsätta till Solar Sound hakade vi på av någon anledning som jag inte har en blekaste aning om hur det gick till?? XD
Hade egentligen inte tänkt fara på Solar Sound som var i Rewell center men det gick som det gick när det blev som det blev kan väl säga xD Men var nog ändå ganska bra.
När klockan närmade sej 2.30 var våra fötter döda så fortsatte kvällen på Ollis istället! Där ett annat band spelade, men de slutade nästa direkt vi kom dit.. Rolig kväll med mycket dans och drinkz, lag huvudet på kudden 4.30 helt slut. 
 
Lördagen var lite lugnare, dagen var ganska chill men på kvällen for jag till Josefines där resten av girlsen var, åt tortillas och såg nån film som jag inte minns vad den hette men som var jättespännande!! Mycket skratt hann vi med iallafall, var jätte svart under ögonen när jag kom hem hahah. 
 
Söndag bestod av skoluppgifter i mängder och massor. Måndag for jag till skolan, mamma körde mej, men när vi kommer dit får vi reda på att vi är lediga och får fara hem tillbaks... Suck.. Men räddade dagen genom en spontan dag på stan med mami, besiktade bilen, tog en subway med Josefine, prövade jackor i mängder! På jakt efter en ny nämligen. 
Idag har jag inte gjort så mycket, skrev tent i skolan och har varit på en promenix ikväll och nu ska jag se ett avsnitt GG och sen ta en tidig natt! Sweet dreams :*
 
 
 
 
Till top