Marika Saarela

ABOUT LITTLE ME

Allmänt Permalink0
Snodde denna från Fias blogg i väntan på att sticka till Ericas och en välförtjänt glass!
 
1. ​Saknar du någon just nu? Min andra helft kan man säga typ xD 
2. Har du ett par rosa string? ​Tror faktiskt att jag har slängt dem
3. Vem var den senaste du pussade? ​Tror bestämt de var en fyllepuss till någon random
4. Gillar du någon nu? ​Sad story det där 
5. Vad gjorde du inatt?​ Inatt såv jag 
6. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? ​Hahah yepps 
7. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?​ Superduper glad! Eller så intee.. Skulle väl ha sagt fråga igen om något år men det betyder ju att man måste ha en kille först vilket jag inte har ;)
8. Klackskor eller sneakers? ​Sneakers ftw
9. Kjol/klänning eller jeans? ​Klänning till fest, jeans till vardags. Håller fullständigt med min granne till småkusin här! 
10.  Äkta hårfärg? ​Typ mörkblont om det finns något som heter det
11. Nuvarande hårfärg? ​Kopparfärg i botten med ljusa slingor
12. Frisyr? ​Självlockigt af! Men plattar det varje dag, page? Heter det det kanske haha. Och pannlugg. 
13. Skostorlek? ​34-35
14. Civilstatus? ​Singel och stolt
15. Har du någonsin vart kär? ​Kanskiii ;)
16. Tror du på kärleken? ​Tror det iaf
17. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? ​Nope, tillåter ikke sådant :) 
18. Har du någonsin krossat någon annans hjärta? ​Typ det enda jag gör, huupps ^^ 
19. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? ​Råkade liksom bara hända xD Var en killkompis så don´t panik!!
20. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? ​Japp, lite sorligt meen
21. One night stand eller förhållande? Förhållande på söndamårron och resten av dagen och kanske på hösten och vintermörkret men på sommarn one night stand
22. Vild fest eller romantisk hemmakväll? ​Aah gud, vild fest. Romantiska hemmakvällar kan man ha andra dagar, haha. Har lärt upp Fia bra ;) Hahah nee men håller fullständigt med henne!
23. Vilken var den senaste filmen du såg? ​Eh ingen aning
24. Telefonkontakt eller face to face? ​Face to face
25. Har du någonsin velat ta livet av dig? ​Nej gud 
26. Har du någonsin gått på bio ensam? ​En gång, aldrig mera! Var för deprimerande, hahah suprise suprise 
27. Är du glad? ​Jaadå kan jag nog påstå
28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? ​Inte jagad jagad men.. xD
29. Har du hund? ​Nepps
30. Tror du på spöken? ​Nej absolut inte 
31. Skulle du vilja väga mer? ​Mjäääe 
32. Skulle du vilja dricka dig full nu? Jaa varför inte liksom :D 
33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar? Nix skulle babbla för mig själv efter en kvart xD 
34. Kan du vara på en fest utan att dricka? ​Jadåå, folk brukar tro att jag är kanon fast jag är chauffören sååå attt ;)
35. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? ​Vill inte ha en dotter nu så har inte tänkt på det
36. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? ​Vet inte, folk säger både mamma och pappa, faster får jag höra att jag liknar mest men dunno  
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? ​Nej, iallafall inte förräns ja stalkat dom en bra stund ;) 
38. Hur lång är du? Är du nöjd med det? ​Jag är 153.8cm för att vara exakt. Helt nöjd förutom då man ska ha något från en hylla, eller då man shoppar och de har kläderna upp i taket nästa... 
39. Vad handlade din senaste dröm om? ​En Olliskväll haha
40. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? ​Vill man ta droger fine by me, sålänge det inte påverkar deras medmänniskor eller mig :)
Till top