Marika Saarela

JUTHBACKA & JOBB

Allmänt Permalink0
I helgen var det den årliga traditonella Juthbacka marknan, och såklart hann jag aldrig dit. Fredagen bestod av ledig dag och en överraskningsfest åt bästa Melus som blir 20 idag! Festen blev en succé och alla vinglade mer eller mindre när vi traskade glatt in till "stan".
Lördagen bestod av en huvudvärk från jag vet inte vad och kvällsskift. Var typ helt död då jag kom hem och sen upp igen imorse för att tjäna in söndagsprocenterna! ;) Vad vore livet utan det.
Lärde mig till och med att knyta en slips idag på jobbet men det har jag dessvärre glömt redan men hur soom haver så ska jag börja morgondagen med att vicka på dagis, och sen åka mot stan och börja med nya utmaningar som jag inte har någon aning om hur det kommer sluta. Ciaao!
Till top