Marika Saarela

1 DECEMBER

Allmänt Permalink0
Och det snöade nästan hela dagen! Jublet man fick av barnen på dagis var obeskrivligt högljudt! (no idea ho man stavar he men) Annars har det flytit på som vanligt. Var till stan på julöppning med Josefine i lördags på dagen, hem på seneftermiddagen, snabbt duscha och fixa sig för att sen dra iväg till stan en gång till för utgång med de bästa! Tror faktiskt det var första gången som vi var alla 5 ut på samma gång och till samma ställde dessutom!! Måste nog säga att Fontana var över min förväntan, har varit dötrist där alla andra gånger. Var säker sällskapet som gjorde det kiva ;)
 
Söndag hände det inte så mycket, pyntade lilla julgranen och lade upp en stjärna i mitt rum, bakade en marshmallows chokladkaka, fick besök av farbror och hans sambo och 2 av mina kusiner som kom passligt tills kakan var färdig. 
 
Nu ska jag se färdigt nån julfilm som jag absolut inte har en aning om vad den hette haha. XOXO
 
 
Till top