Marika Saarela

NEED YOU NOW

Allmänt Permalink0
Den här veckan har haft bättre och sämre dagar. Tisdagkväll omkom en god vän i en traktorolycka, han blev endast 15 år. Hemskt! 
Vila i frid anders! 
 
Onsdagen drog jag iväg till stan för att komma på lite andra tankar, kom hem med lite annat än jag tänkt mej men endå ^^ Bilder kommer sen. Torsdagen hände inte så mycket. Fredagen hade jag morgonskift, och på kvällen var jag ut och körde en stund med Hampus och Jonny, treevligt! 
 
Lördagen var en fullspäckad dag! Vaknade kl 8 då resten av familjen for iväg på dimenssion, for ut på en kort länk oh började göra mej färdig. Min kusin kom hit och distraherade mej när jag hade som mest bråttom men hann bli klar med allt endå! Packade min väska och for iväg till Simons (Fias pojkvän för er som inte vet vem det är) på studentkaffe. Grattis alla studenter och examinerade! 
Efteråt bytte vi kläder och drog iväg in till stan för lite roligheter. Åt middag med Josefine på Amarillo, oj gud så god mat och världens charmigaste servitris! När vi precis ätit klart kom Erica dit också. Vi gick ett traditionellt varv till Hoviska och drack en cider på bryggan i solen. När klockan blivit lite mer traskade vi iväg mot ollis där vi lämnade hela kvällen. Drack massa goda drinkar, dansade loss och hade en asgrym kväll helt enkelt! Nästan så jag kan säga att det var bästa ollis hittills! 
Söndagen var dock inte lika rolig men lätt värt det!! 
 
Tack för en awesome helg! 
 
 
 
 
 
Till top