Marika Saarela

ABOUT ME

Allmänt, Om mig Permalink0
Bytte bloggportal här om kvällen sådär hippsomhappsan, blev så sjukt irriterad på den andra då ingenting fungerade som jag ville.. 
 
Tänkte berätta lite kort om mej snabbt, Glad Sprallig Närvårdarstuderande på 18 vårar, haft körkortet i snart en månad, älskar mina vänner&familj, sommaren, musik, glass, vatten, kött, sena sommarkvällar, villalivet, köra båt, att fiska (om man får napp ^^) Hatar att diska, lögner, kmr inte på något mer för tillfället. På fritiden är jag med mina vänner, spelar ishockey/rinkbandy, dansar Line Dance, tar någon cider nu som då och andra saker. 
 
Är 154.5 cm lång, har 35 på skorna, röd/brunett, haft glasögon sen jag var 7 år, singel. Jahh, de var väl lite kort om mej, hoppas ni gillar min blogg. 
 
 
 
Till top