Marika Saarela

BLOGGLISTA

Allmänt Permalink0
Bara för att jag har URtråkigt!
 
1. Vem är din bästa vän? Har flera :)
2. Vad har du för skostorlek? Jätteolika beroende på vad det är för sko men mellan 34-35 och ibland 36 men då måste jag ha i en sula.
3. Brukar du skratta för dig själv? Hahah ja de gör ja, jag skrattar t.o.m åt mig själv. 
4. Vilket är ditt favoritnummer? Jag tror inte att jag har något faktisk.
5. Vad var det senaste du åt? Smörgås till frukost.
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Blå tror jag.
7. Hur är vädret just nu? Det är kallt ute men solen skiner, perfekt höstväder!
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Min fysioterapeut.
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Jag har faktiskt inte tänkt på det.
10. Tv eller dator? Dator alla gånger!
11. Favorit TV-program? Greys Anatomy, PH, Private practice typ.
12. Har du några syskon? Jag har en lillebror som är nästan 2 huvud längre än mej..
13. Längd? 154 cm
14. Hårfärg? Brunt som skiftar i rött
15. Ögonfärg? Har en konstig ögonfärg, beroende på vad jag har för hårfärg eller kläder. Men oftast blåa men ibland är de gröna. Svårt att förklara men xD
16. Använder du kontaktlinser? Nej, tycker inte om att peta i mina ögon. 
17. Favorit högtid? Julafton lätt! Nyår är ganska högt upp på listan också och ja midsommar. ^^
18. Favorit månad? Juli eller december/januari och så april då men hatar egentligen månaden men jag fyller ju då så att..
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Nej, gråter jag så är det pga nåt, men väldigt sällan jag gråter.
20. Vilken var den senaste filmen du såg? Ojj, minns faktiskt inte. Så längesen jag sett en film.
21. Favoritdag på året? Jag tror inte jag har någon favoritdag men gillar ju förstås min födelsedag och julafton då jag får presenter :))
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Jag har aldrig frågat någon men jag tror nog att jag skulle vara det. Är nog inte den som tar första steget om man säger så. 
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Ja förut men inte mera haha.
24. Kramar eller kyssar? Det beror på vilket tillfälle det är.
25. Choklad eller vanilj? Choklad alla gånger!
26. Har du tattueringar? Nej, men jag vill ha! Vet bara inte vad jag skulle laga och vill inte göra en "bara för att" liksom.
27. Vad lyssnar du på just nu? De spelar elgitarr där nere
28. Är du kär i någon kändis? Har aldrig haft en kändiscrush tror jag, inte vad jag minns iaf.
29. Vilka böcker läser du just nu? Läser inget alls och läser jag något är det oftast en tidning. Men skulle vilja läsa 14 år till salu men kommer mej aldrig för det xD
30. Piercingar? Nope, tål dem inte. Får någon allergisk reaktion typ ^^ Sad but true, men har haft hål i öronen 3 gånger iaf. 
31. Vad gör du just nu? Detta? :D
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smööööööör!
33. Hundar eller katter? Hund kanske, vet inte. Tycker om båda.
34. Favoritblomma?  Det måste nog vara rosor.
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Föör många gånger.
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Ja det har jag.
37. Har du älskat någon nångång? Jag har nog aldrig riktigt älskar någon. 
38. Vem vill du träffa just nu? Finns flera.
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja det är jag, t.o.m  folk från dagis/förskolan. 
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej inte med pistol men med luftgevär och ett annat men minns inte vad det hette haha.
41. Gillar du att flyga med flygplan? Jaa, det går så snabbt. Men beror lite på vart du ska också, ska man till Sverige t.ex så tar jag nog hellre båten för det är så mycket roligare, men ska man bara vara några dagar kanske man hellre tar flyget för då får man längre tid i Sverige. 
42. Höger eller vänster-hänt? Jag är högerhänt men när jag spelar t.ex ishockey, rinkabndy, innebandy och sånt så är jag vänsterhänt. 
43. Hur många kuddar sover du med? 5 och alla har en egen plats haha. 
44. Saknar du någon? Ja jättemycket. 
Till top