Marika Saarela

GALEN HELG

Allmänt Permalink0
TJEENA!! Long time no see! Men har varit så mycket nu så har knappt hunnit med själv och på tårtan av det hela har jag gått och blivit förkyld också.. Ska åka iväg på resa nu så kom ju sådär passligt lägligt.. 
 
Men iallafall, helgen var GRYM!
Fredag skjutsade Amanda Hanna och mej in till stan eftersom vi hade biljetter till Norlie & kkv som skulle spela på Fonatan!! Sjukt bra var det fast jag bara såg taket och en massa huvud xD Började med en mini efterförfest på ollis innan vi gick vidare till Fontana. Efter att de spelat gick vi tillbaks till Ollis där det var jättemånga kändisar. Norlie & kkv kom till Ollis och festade också efteråt. Skitrolig kväll med andra ord!!
 
Lördag, vaknade upp med en massiv bakis men var typ bara att sova bort det och börja fixa sig pånytt för en till Olliskväll! Plockade upp Matilda och så rattade vi iväg till Simons där Josefine och några andra var. Förfestade och stack iväg till Ollis. Ännu en sjukt galen kväll!! 
 
Söndag var jag nog så gott som död, dessutom blev jag förkyld då också.. Men helt värt det! Har inte haft en såhär rolig helg på LÄÄNGE! 
 
Måndag och tisdag var jag sjukskriven och blahiblahaa och för tillfället håller jag på att packa. Alla bilder som blev tagna ihelg är tyvärr inte visbara HAHAH!
 
CIAAAO
Till top